megosztom

A Believe átalakította globális zenei stratégiáját a frissen kinevezett elnökének köszönhetően

Romain Vivien, a Believe európai elnöke, felelős a Believe új globális zenei és előadói fejlesztési stratégiájának kialakításáért.

A vállalat október 15-én, kedden bejelentette, hogy az új stratégia célja a művészek fejlődésének előmozdítása.

A vezető a BelieveArtist Services” üzletágának felgyorsításáért is felelős, amely a cég szerint „testreszabott piaci stratégiákat” és közönségfejlesztési megoldásokat kínál, annak érdekében hogy „a művészek következő generációját a csúcsra emelje és ott is tartsa” több mint 14 országban.

A Believe szerint Vivien feladata az is, hogy „szinergiákat hozzon létre” a „Label & Artist Solutions” üzletágon belül, amely a kiadóknak és a már befutott művészeknek nyújt terjesztési, marketing és digitális promóciós szolgáltatásokat, valamint a cég kiadói üzletágában is tevékenykedik.

A Believe szerint az új szerepkör kialakítása olyan időszakban történt, amikor a cég „folyamatosan hoz létre globális és regionális sikertörténeteket.”

A Believe által felsorolt sikerek közé tartoznak például a The Blaze (Franciaország), Novo Amor (Egyesült Királyság), Iñigo Quintero (Spanyolország), Royel Otis (Ausztrália), Sevdaliza (Hollandia/Irán), Grupo Frontera (Mexikó), Saran (Thaiföld), Krsna (India) vagy JuL (Franciaország).

Denis Ladegaillerie, a Believe alapítója és vezérigazgatója szerint:

Romain Vivien széleskörű tapasztalata és a globális iparág mély megértése teszi őt a tökéletes választássá erre a szerepre. 2008 óta megbízható partnerem abban, hogy a Believe azzá a globális szereplővé váljon, ami ma.”

Romain Vivien így nyilatkozott:

„Nagy izgalommal tölt el, hogy átvehetem ezt az új feladatot, és alig várom, hogy együtt dolgozhassak tehetséges csapatunkkal, művészeinkkel, kiadóinkkal és partnereinkkel a Believe globális zenei stratégiájának megtervezésén.

Folytatni szeretném vállalkozásunk fejlesztését, és hozzájárulni egy egészségesebb, tisztességesebb és átláthatóbb zenei ökoszisztéma kialakításához. Fantasztikus küldetés együttműködni a független művészekkel, kiadókkal és vállalkozókkal a karrierjük fejlesztésében.”

Forrás:

https://www.musicbusinessworldwide.com/believe-redesigns-global-music-strategy-following-the-appointment-of-romain-vivien-as-global-head-of-music/